Powiat z gminami likwiduje wyroby azbestowe

Po raz kolejny powiat poznański oglosił program likwidacji wyrobów azbestowych. Informujemy, iż od dnia 2 marca br. można składać w urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwego dla położenia danej nieruchomości wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest. Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości. Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad zawarte są w załączniku do Uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu Nr 1073/2020 z dnia 27 lutego 2020 roku.

Powiat Poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić oświadczenie oraz formularz informacyjny.

Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem azbestu.

Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 15 października br.

WNIOSEK- POBIERZ

Formularz dot. pomocy de minimis w rolnictwie

Treść oświadczenia dot. pomocy de minimis

 




Przeczytaj również

Popularne